perjantai 10. huhtikuuta 2015

Sukellus blogimaailmaan

Luen todella paljon erilaisia blogeja. Seuraan aktiivisesti ainakin pariakymmentä blogia, ja Bloglovinissa niitä on listallani yli sata. Neulontaa, sisustusta, ompelua, perhemeininkiä, maalaiselämää, puutarhaa... Blogimaailma on minulle pitkälti korvannut lehtien lukemisen. On kiinnostavaa kurkata ihmisten elämään ja ihastella taitavia käsillätekijöitä.

Eilen ja tänään olen sukeltanut sinne ruudun taakse, minulle aivan tuntemattomaan maailmaan. Olen uppoutunut pohtimaan blogin ulkoasua (ei, se ei todellakaan ole vielä valmis), intoutunut valokuvaamaan (tosin vasta kännykameralla, digijärkkärikurssi alkaa ensi viikolla), ja intoutunut tutkimaan myös lukemiani blogeja ihan uudella tavalla. Minkälaisia aloituksia, allekirjoitetaanko tekstit, miten päin kuvia laitetaan... 

Olen myös tutkaillut kuvankäsittelyohjelmia, kokeillut ja opetellut. Tosi innostavaa! Tulen todennäköisesti kirjoittamaan tätä blogia lähinnä tabletilla, ja hommasin langattoman näppiksen, jolla kirjoittaminen käy huomattavasti helpommin.




Muutamat viime päivät ovat sisältäneet paljon uutta näpertelyä, ja niin paljon ATK:ta, että sisäinen nörttini alkaa väistämättä heräillä ikiunestaan...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti